Nem győzöm elégszer elmondani...........
2015. augusztus 14. írta: Berta Csapat

Nem győzöm elégszer elmondani...........

Sokan vitatkoznak rajta, kételkednek, bólogatnak. Ki tudja hol az igazság?

....... PREVENCIÓ, PREVENCIÓ!

 

Megint megtalált ez a téma, már sokadszorra....... (Lásd lent a cikkben!)

Nem vagyok orvos!
Közgazdászként a számokat és a logikát szeretem.....

Vannak gyerekeim (és már 2 unokám is) és emlékszem.

Arra is, hogy nagyon sokat voltunk betegek. Főleg hétvégére durrant be a fülük, szökött fel a lázuk, akkor kellett hóviharban, Apuka hátán elvinni egyiküket (kocsink nem volt) a Budai Gyermekkórházba.
Túléltük ezt az időszakot, gyönyörű, okos felnőtt lett belőlük, de azt nem felejtem el soha, hogy szülőként mit éltünk át, minden egyes betegségnél. Fogni a kis lázas fejüket, simogatni a fájdalomtól megfáradt testüket, vigasztalni, hogy csak kicsit fog fájni, ami persze nem volt igaz. Vagy a lázgörcs alatt pánikba esve, a tehetetlenségtől zokogva a szomszédtól segítséget kérni. Mindez már a múlt....... 

Így természetes volt, hogy amikor kaptam egy lehetőséget a sorstól,(?) az Univerzumtól, (?) nevezzük bárhogy, az igazi megoldást, a megelőzés lehetőségét, hálás voltam, hogy másoknak még segíthetünk.

Utólag érezni, hogy mi mindent tehettem volna,...... ha akkor tudom.

Sejteni, hogy mennyi fájdalomtól menekültünk volna meg,..... ha ismertem volna.

Aloe_211_1.jpg

 

 

Az a bizonyos cikk!

 

Azóta sok víz lefolyt a Dunán, sok mindent tanultam az emberi szervezetről. Értem ezt a csodálatos működést, bár megfejteni nem tudom.

Ezért mondom, hogy ott, alul NEKED is el kell olvasnod!

Én nem tudom, mennyi az igaz, vagy téves feltételezés benne, csak azt tudom, immár nagymamaként, hogy a gyerekeink testét, immunrendszerét kell táplálni, helyzetbe hozni, harmonizálni, hogy meg tudja védeni magát. Bármitől, bármikor! Nem fenyegetés, de!

BÁRMIKOR ÉS BÁRMITŐL!

Ha nem tápláljuk MINŐSÉGI tápanyagokkal, ha nem védjük az immunrendszerét - például a bélflóráját, az emésztését, a tranzitidőt - nem itatunk vele sok (!) vizet, nem lesz képes megvédeni kis gazdáját. Én tudom, igenis van segítség!


PREVENCIÓ - a neve!

Na, itt az a bizonyos cikk!

http://divany.hu/egeszseg/2011/06/01/8_nap_tej_nelkul_es_mar_nem_verte_a_fejet_a_falba/

 

Marika
 u.i. Csak emlékeztetnélek erre: 
http://bertacsapat.blog.hu/2015/05/28/azt_hitted_hogy_lili_unokam_a_forever_living_vitaminjait_eszi

wp_20141203_19_56_35_pro.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bertacsapat.blog.hu/api/trackback/id/tr317706550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása